onsdag 31 oktober 2007

Redan mitt i veckan!!!

Hej alla goa Bloggare!!!Hur har ni det så här mitt i veckan? Jag själv försöker hinna med lite pyssel.Emellanåt städar jag , tvättar, lagar mat och försöker skilja barnen åt.Dom har ju novemberlov. Så att den mesta tiden går åt till att smågräla och försöka medla så gott det går.
Att vara förälder är inte så lätt ibland, som ni vet!Jag måste bara visa dessa bilder som jag vann på auktion på tradera,helt ljuvliga tycker jag!!!Ska rama in dom och sätta upp dom på väggen i vardagsrummet.Har även skannat in bilderna på datorn , så att damerna kommer att hamna på kuddar också.Ska bara försöka hinna med att sy litegrann.










Paradhandukshyllan har äntligen blivit måladoch nu sitter den uppe på köksväggen.

















Och nu har även min ljusstake blivit målad,den blev mycket bättre vit tycker jag.För någon dag sedan köpte jag en glasklocka även glasfatet på fot.Dessa inhandlade jag från en butiken, som är helt underbar och helt i min smak. Butiken heter SPETS OCH TING.Där kan man gå in och drömma sig bort en stund,det finns så mycket ögongodis och så mycket som man vill ha.

JAG ÖNSKAR ER ALLA EN SKÖN ONSDAGSKVÄLL...











1 kommentar:

faster atta sa...

Undebara kort, grattis till "vinsten"...hihi. De kommer att bli jättefina som kuddar oxå, lova att visa!

kram