söndag 7 oktober 2007

Jag har nu kastat mig in i bloggens värld.Det är inte lätt att få det här att fungera,med både bilder och text.Jag och datorn kommer inte riktigt överens,så det är tur att jag har mina barn som hjälper mig så här i början.Målat vårat vardagsrum har jag gjort i vecka både tak och golv.Mycket vitt blev det.Det blev en stor förändring eftersom taket var ett mycket mörkt, obehandlat furutak. Ingenting har jag fått upp på väggarna ännu, men det brukar ta lite tid för mig att bestämma var tavlor och ting ska placeras.Har också fastnat för shabby chic inredning,passar våran stora familj ,där saker och möbler kan få sig en törn. Vackert tycker jag också det är med det vita lite slitna.





Välkommen till min blogg

1 kommentar:

Kajsa sa...

Vilka fina hjärtan du gör, för jag antar att det är du som gjort de man ser på bilderna. Hur hinner du med det, med alla barnen??
Jag är uppvuxen i en stor familj (åtta syskon), men lyckades "bara" få två själv. Men de är mitt hjärtas sång och mina ögons vila, som någon vis människa sa.
Kram
Kajsa