måndag 2 juni 2008

Farstukvisten i blått och vitt!!

Hej raringar!!!

Vilket underbart väder vi har haft i helgen,nu känner man att sommaren har kommit .Hoppas också att den stannar.


Förra veckan så målade jag en del möbler vita,som nu har flyttat in på vår inglasade bro. Ny vit färg blev det också på väggarna när jag liksom hade fått upp farten. En knoppbräda snickrade jag också till (lite märkvärdigt låter det)fniss....:) Men jag lovar det är inte så svårt. och sedan målade den förstås vit ;) Har ju pyntat lite och en del blå detaljer kom också till , blev rätt nöjd......

Så nu har sommaren kommit till min Farstukvist.

Ha det gott alla ni som besöker mig,blir ju så glad över era goa komentarer.















5 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så fint och sommarfräscht!

Den där kronan som skymtar såg spännande ut.

Kram Maud

Lavendel & Romantik sa...

Det ser helt bedårande ut...ser ut att man kan sitta där hur länge som helst....Ha det gott i värmen Kram/Majsan

Lilla Blanka sa...

Hej!

Ojojoj vad mysigt och fint i vitt och blått! Så härligt ljust och fräscht det är..jättefina bilder!

Kram vännen
Mia

Granne med Selma sa...

Härliga bilder från en underbar veranda! och vilket sött barnrum:-)
GRATTIS till mormorstiteln!
Kram Sussie

Nygammalt sa...

Himlarns så fint du har fått det!
För att inte tala om den fina knoppbrädan, den ska du vara stolt över!
Kram.