onsdag 12 november 2008

Ett livstecken från mig

Ibland så tycker man ju inte att man räcker till. Så bloggandet har fått bli lidande .

Inte för att jag inte tycker det är kul,eller har slut på ideér!!!!!!

Men lite prestationsångest kan man ju få av alla ni duktiga inspirerande bloggare. ;)
Som jag tycker hinner med att pyssla, i en rasande fart....................
Själv tycks jag alltid bli avbruten av något annat fast jag försöker springa fort och hinna mycket.


Jag vet ju också att man ska ju göra det här för att det är roligt. Och inte ett måste.
Men jag vill ju också ge och inte bara ta!
Så därför har jag legat lågt här ett tag för att känna efter om jag orkar fortsätta.

Så vi får väl se..........



Lite nytt pynt på min sekretär.
Ett gammalt fönster med lite snöspray.
Bakom det en adventsstake. "Tjuvstartar lite" ;D
Hjärtat har jag gjort av björkris som jag sedan har dekorerat med gamla spetsar .



Ha en härlig fortsättning på den här veckan :)

12 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Ser jättefint ut..!

KRAM, Jenny

<3

Änglahem sa...

Inte ska du ha prestationsångest inte! Du som gör så mycket vackert och hemmet ditt ser ju alldeles underbart ut!!

Här har du en som både hunnit sluta och börja igen sen novembers början*fniss*, fick ju riktig abstinens så lite bloggande får det nog allt bli...i min egen takt! Utan krav...från mig själv, för det är ju oftast där kraven kommer ifrån - från en själv.

Vilket jättefint hjärta du gjort! Du har verkligen fått till formen på det tycker jag, och sen spetsen utanpå är verkligen pricken över i:et!

Ha det så gott! och blogga när det känns rätt för dig! Vi finns kvar här ändå vet du!

Kramaaar, Ulrika

Ina sa...

Blev lite orolig när det var helt tyst hos dig - skönt att du är tillbaka.. men ta det helt i din takt.... Ditt hem är ju helt underbart som det är...
min fina doftpåse har nu flyttat in i huset - köket med mig... och pryder sin plats...

många kramar Ina

~ Eva ~ sa...

Kloka ord!
Själv har jag ingen prestationsångest alls, för det är få som finner stigen till min blogg, eller ens finner något intressant där *fnissar gott*

Å, vad vackert du har det på din chiffonjé ~~~~
Jag MÅSTE bara ta itu med min nu...jag har en kattkorg, en rosengeranium och två kattmatskålar på min...

Kram från Eva

Gnistrande snö sa...

Spring inte så fort, ta det lugnt och känn inte att du måste uppdatera bloggen eller kommentera.
Gör det bara när du har lust och tid.

Tycker så mycket om dina fina bilder och det spelar ingen roll om det dröjer mellan uppdateringarna :-)

Ha det så gott!

Kram
Katarina

Jenny Oak Fae sa...

Tack!

Kram, Jenny

<3

Kajsa sa...

Kul att "se" dig igen!
Du skulle behöva komma hem till mig och se hur LITE här görs. Har ju tjänsteledigt, och då borde man ju hinna med lite mera, tror man. Icke!! Snarare tvärtom.. Ta det lugnt och var rädd om dig. Du vet att jag tycker du är jätteduktig, som hinner med så många barn och ändå har ett så himla fint hem. Vi vill verkligen inte att du försvinner härifrån.
Kramar
Kajsa

Jenny Oak Fae sa...

TACK!!!

Ja, jag hoppas VERKLIGEN att min önskan om ett annat & bättre boende slår in...SNART!

: )

KRAM & trevlig helg!

Jenny

<3

Stina sa...

Nää du lilla pyret. Man ska ta det lugnt.
Jag har slutat tänka på att jag måste prestera något. Det får bli det jag känner för när jag sätter mig för att skriva. Kan bli precis vad som helst.
Det är väl därför man är så tokig kanske.;-) Kramis

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

SÅ kul att "se dej" igen! Man ska inte känna pressen att göra inlägg, utan det måste komma när man känner att det går bra...
Kram
Marie

Jenny Oak Fae sa...

TACK för din gulliga kommentar!

: )

Önskar dig en fin ny vecka!

Kram, Jenny

<3

Unknown sa...

Såå fint du gjort på din sekretär!
Så mysigt med ljusen och alla de andra fina sakerna!Hjärtat är jättefint,så duktig du är!Erat hem ser så vackert och mysigt ut,dina spetsgardiner bakomför är helt underbara!=)

Ja det ska ju vara kul att blogga,inte ska man känna prestationsångest..men det kan ju lätt bli så när man ser alla andras fina bloggar,med allt som dom pysslar med.Tycker du har en så fin blogg och du är ju duktig på att pyssla du med!Förstår ju att det är mycket för dig med en så stor familj att sköta om också.

Kram Maria