måndag 18 augusti 2008

Önskar mig lite mera tid!!

Hösten närmar sig med snabba steg.Barnen börjar om skolan. Och snart så kanske man får lite tid över till sig själv.
För det har verkligen inte funnits mycket tid till att göra nya inlägg eller att titta in hos er .Hoppas att ni
har överseende med det.

Och nu äntligen efter nästan två månader har jag fått tillbaka min dator :).........


Att man måste vänta så länge. Och vi har verkligen jagat på dom. Och dom i sin tur har väntat på en restnoterad del från Tyskland.Men nu så får man verkligen hoppas att man slipper skicka in den för reparation för all framtid :)


Men nu ska ni få se vad jag har pysslat med under sommaren.En del av det iallafall ;)


Här kommer bilder från vår om målade hall och trapp. Jag hade ju bilder före, den var om målad men vet inte vart dom har tagit vägen.


Och det blev sååå ljust och fint.Här hänger även en nyinköpt kristallkrona från shape.

Nu är jag verkligen nyfiken på vad ni har haft för er. Ha det gott

/Heléne


Hallen på övervåningen.....





Trappen under ommålning och efter............










9 kommentarer:

Stina sa...

Nää...vad fint!!!

Ska vi byta hus?

Ja!Vad bra!:-) Puss

♥ Pia... sa...

Hej..ja jag vill oxå ha mer tid..tid för pyssla..tid för blogga..tid för att umgps..men man får ta vara på den tid som är istälet för att önska..fint du har fått det..hemtrevligt så det förslår...att göra tavlor det var superkul så..testa du..i vinter:)....Kram PIA

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Vad fint ni har i trappen!//Linda

Glitter och Marsipan sa...

Men du,vad fint det blev i trappan.
Jag bara tittar och tittar,och vill ha likadant här.
kram Anette

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oooh ja, så fint det blev! Väldigt ljust och härligt.
Kram
Marie

Unknown sa...

Välkommen tillbaka då vännen,efter ett långt uppehåll!Skönt att du fått din dator fixad!Jag har varit hela sommaren hos min far i Värmland,hade en fin sommar.=)

Åhhh, så fint det blev i eran trapp,så snyggt med vitt!Vilken vacker kristallkrona ni har och jag gillar dom vackra svarta beslagen på dörren,fina detaljer i det vita.=)Önskar dig en fin dag!

Kram Maria

Åsa sa...

Vad fint det blev i trappen och hallen. Vi ska nog ta vårat till hösten...blir en väldig skillnad med vitt. Har åxå funderat om man ska måla vartannat steg..ser att du gjort det.
Kram Åsa

Morkullan sa...

hej
jag verkligen älskar din lampkrona... så super fin!
var har du köpt den?
// kram ina

Anonym sa...

maste kolla:)