onsdag 9 april 2008

"Vinsten" och en liten titt på min trädgård!

Vann ju dessa fina askar hoshttp://cissi-alltmellanhimmelochjord.blogspot.com/ för att jag gissade rätt på hennes favorit blomma "Lavendel"Tack goa du!!!





Idag när det snöar igen!!!!!Vill man ju drömma sig bort till sommar och sol. Så vill jag passa på att visa lite trädgårdsbilder från oss! Och med det också tacka alla ni som visar härliga inspirerande bilder från era trädgårdar och uterum. Det behövs verkligen nu när det bara vill snöa. Än så länge får man ju behålla ett rosa skimmer fniss... Över allt som man vill göra och måste göra ute .







Tack alla ni som hälsar på,jag blir sååå glad över alla besök!!!!!




12 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Å så söta de är..har med ett gäng av cissis askar !!!

Underbar trädgård du har!!!

~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Jenny Oak Fae sa...

Vilka fina askar, grattis till vinsten!

Ljuvlig trädgård : )

Kram, Jenny

<3

Lavendel & Romantik sa...

Vad fint....Ohhhh vad jag längtar efter sommarn......Ha det så jättegott många kramar/Majsan

Änglahem sa...

Åhhhh vad det är fiiiint!! Längtar så efter sommaren!! Tack och lov så har vi ju ingen snö (peppar,peppar), har faktiskt börjat med trädgårdsarbetet nu. Men vädret kan ju slå om, om det vill sig illa....

Jättesöta askar du vunnit!! GRATTIS!

Kramis
Ulrika

Lilla Blanka sa...

Åh vad fina, GRATTIS!

Härlig trädgård..mmmmm, mysigt!
Kram
Mia

Mamma C sa...

Det var fina askar som du vann.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Hej och hå! Ja måste dra igång en liten tävling till men jag har ej någon vinst ännu. Måste tänkas ut först innan man lägger ut tävling ju!
Tack för inspirerande bilder! Usch med vädret det har snöat och regnat hela dagen! Trist! Men man blir ju pigg av att se så fina bilder som du visar!
Må gott!

~ Elin Augustas ~ sa...

Härliga trädgårdsbilder! Alla årstider har sin charm, även om man kanske tycker bäst om någon årstid.
Hihi, jag kan inte visa trädgårdsbilder, har bara en balkong :-) Sitter mest och vippar med tårna därute...

Jättefin lampkjol du har sytt *kollar inlägget före här*...ett milt sken är behagligt, och det kan jag tänka mig att det blir av den fina lampkjolen.


Kramen från Eva

Stina sa...

Jag kan komma med några skopor snö om du vill? Kramis

Marie sa...

Vilka söta askar du vann! Grattis!

Din trädgård är helt underbar!

Trevlig helg!
Kram Marie

Anonym sa...

Läser du mycket eller hittar du ej någon bra pocket bok?
Kika in hos mej så får du vara med i en pocket cirkel. Vet du någon annan som vill vara med eller du själv så maila mig din hemadress så kommer det snart mer information. Vi måste vara några stycken för att det ska vara roligt!
cissimattias@tele2.se

Må gott!

Unknown sa...

Grattis till vinsten!visst är dom söta dom små tändsticksaskarna,har också några askar med fina bilder på som jag fått av Cissi!=)Så fin trädgård du har,underbar!

Kram Maria