söndag 13 januari 2008

Det blev mycket färg!!

Ängeln har nu fått sitt förkläde! Köpte en bukett med tulpaner och hyacinter. Det var inte egentligen vad jag hade tänkt mig från början! Blev liksom förförd av doften och den färgexplosionen den gav. Hade tänkt mig lite blommer i vitt,men plötsligt stod jag där vid kassan och hade betalat för denna bukett utan att veta vad som egentligen hände hi hi...........I veckan hade jag även fått ett paket av "En doft av Danmark". Blev så glad över det. Ni ser dom på bilden med korsen,även ett hjärta som jag placerade på min ängel.







8 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Oj vad fina grejer du fått av Dorthe..och de där korsen har du gjort själv va? Jättefint!
Kram
Mia

spetsar och änglar sa...

INTE ÄR DET JAG SOM HAR GJORT KORSEN!!!vAR LITE OTYDLIG DÄR.vISST ÄR DET DORTHE SOM HAR GJORT DOM.JÄTTEFINA!!!!!/Heléne

Stina sa...

Puss och kram till dig.:-)

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Man blir lite sugen på nya blommor så här års...och visst kan det var härligt med en färgexplosion, den varar ju inte så jättelänge...om man tröttnar på det...
Kram
marie

Solsjö - Under en vind sa...

Lite färg kan förgylla som omväxling!!

Fina saker från Dorthe!! Kram!

Dorthe ♥ sa...

Jag är så glad, att du tyckte om sakerna....jag älskar mina fina lavendelpåsar. Én har jag använt som ljuspåse.

Kram
Dorthe

Stina sa...

Sötnos där!:-)

Jenny Oak Fae sa...

Vilka fina saker !!!

<3