måndag 17 december 2007

Granen står så grön och grann.....

Lite mera pynt har det blivit.Granarna är också klädda och änglarna dom har börjat att spela och sjunga!!!Nu är det inte länge till julafton och barnen längtar såååååååå. Snö det har vi .men det vintervita på träden har töat bort.Det var ju så vackert för någon dag sedan. Hoppas på mer snö!!Hur har ni det alla ute i julstöket? Hoppas att ni har fått lite julstämning och bara njuter av att det är advent.























Det är min dotter som håller i sin egentillverkade krona till granen.Hon är så duktig!!















12 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Ja, det må jag säga. Så fina strutar ock kronan som dottern gjort. Och dockorna. Jag älskar dockor. Fortfarande. Trots att jag är 60+... hi hi
Kramar Eva Agnes

Jennys Vita Villervalla sa...

Jättevackert pynt!!
Kronan är verkligen läcker!
Kram
Jenny

Lilla Blanka sa...

Ojojoj vad fint det ser ut! Köket är också sååå fint!
Kram
Mia

Lina Gardelid sa...

Nu är det jul-lotteri hos Lina på Gården! Välkommen att delta!!
Samtidigt vill jag önska dig en RIKTIGT GOD JUL!!

Kram Lina

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Wow...så läckert!
gillar struten med ängelen i...vill ha...snälla tomten.
fin julgran, vacker krona!!
Kram Pernilla

"M" sa...

Söt liten gran...

Dorthe ♥ sa...

Granen är bara såå....BEDÅRANDE!!!

Kram
Dorthe

Anna sa...

Vilken julstämmning man får av alla vackra saker.
Ni har tur ni som får ha snö, här vid kusten är det nästan grönt.
God Jul önskar Annas Kuriosa

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hittade hit via Fatser Atta....vad mysig blog du har. Hit kommer jag igen. kram

Goa sa...

Här var det lika vackert som alltid!
Underbart pynt!
Hoppas du får en fortsatt fridfull vecka!
Massa kramar till dig...från mig!

Stina sa...

Goa och snälla du.
Kramis vännen...:-)

Isa sa...

Vilken fin krona Din dotter har gjort. En ynnest att få ha sin dotters verk i granen.
Önskar ett Gott slut och ett Gott Nytt År. Ha lagt Din sida bland mina favoriter. Får jag länka till Din sida? Har inte kommit så långt i förut att jag har länkar än men ska börja så fort jag får tiden!
Mvh Milott